Գրականություն|Ստեղծագործական աշխատանք

Եթե ես տերև լինեի… Եթե ես աշնանային տերև լինեի, ես կթռչեի հեռու հեռու՝ բոլոր դժբախտություններից և տխրություններից. ԵՒ կգտնեի նոր ընկերներ: Բայց քանի որ ես աշնանային տերև եմ, ես չեմ կարող դա անել… Ես հիշեցի այն օրը, երբ երեխաները մեզ հավաքեցին և սկսեցին պատառաքաղներով մեզ ծակել. Մենք լուռ լացեցինք, բայց ոչ ոք չկարողացավ հասկանալ մեզ:Продолжить чтение «Գրականություն|Ստեղծագործական աշխատանք»

Գրականություն |Հոկտեմբերի 25-նոյեմբերի 1

Ուսումնական աշուն,, նախագիծ Աշնանային ընթերցանություն Պարտադիր ընթերցանություն- Հարուկի Մուրակամի ,,Լռություն,, Ընթերցանություն` ըստ նախասիրության Գրիքը կարդալու ընթացքում կամ հետո կատարի՛ր հետևյալ առաջադրանքները՝ Բլոգումդ բացի՛ր «Իմ գրադարանը» բաժինը և կարդացածդ գրքի (գրքերի) մասին պատմելիս նշի՛ր այս բաժինը: Ի՞նչ գիրք ես կարդում կամ արդեն կարդացել(վերնագիրը, հեղինակի անունը): Ես կարդացել եմ <<Таинственный остров>>գիրքը իկ վերնագիրը եղել էր <<Жуль верн>>Продолжить чтение «Գրականություն |Հոկտեմբերի 25-նոյեմբերի 1»

Два волка

Когда-то давно старик открыл своему внуку одну жизненную истину: — В каждом человеке идёт борьба, очень похожая на борьбу влоков. Один волк представляет зло: зависть, ревность, сожаление, … … эгоизм, амбиции, ложь. Другой волк представляет добро: мир, любовь, надежду, истину, доброту и верность. Внук … глубины души словами деда, задумался, а потом спросил: — АПродолжить чтение «Два волка»

Անդաստան

Անդաստան Արևելյան կողմն աշխարհի Խաղաղությո՜ւն թող ըլլա… Ո՛չ արյուններ, քրտինք հոսին Լայն երակին մեջ ակոսին. Ու երբ հնչե կոչնակն ամեն գյուղակի՝ Օրհներգությո՜ւն թող ըլլա: Արևմտյան կողմն աշխարհի Բերրիությո՜ւն թող ըլլա… Ամեն աստղե ցող կայլակի, Ու ամեն հասկ ձուլե ոսկի. Եվ ոչխարներն երբ սարին վրա արածանին՝ Ծիլ ու ծաղի՜կ թող ըլլա: Հյուսիսային կողմն աշխարհի Առատություն թողПродолжить чтение «Անդաստան»

Երկրաչափություն 12

73. AOD=32 74. Ա. 180-117=83o Անկյուն 1-83o Անկյուն 3-83o Բ) 180+43o27’=137o27’ 75. Ա) 114:2=57 Բ) 1)220-180=40 <1=40 <3=40 2)180-40=140 <2=140 <4=140 76. Ա) 1)220:2=110 <2=110 <4=110 2)180-110=70 <1=70 <3=70 77. <1+<2+<3=180o